Меню сайту




Календар
«  Жовтень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031


Соціально-психологічна служба школи

 

Практичний психолог

Левчук Валентина Федорівна

 

Соціальний педагог

Михалюк Людмила Василівна

 

Заняття з елементами тренінгу «Спілкуємося без конфліктів». Для учнів 5-6 класів.

        

 

      22.10.2019 р. та 10.12.19 р. на базі нашої школи відбулися засідання школи професійної адаптації молодих і малодосвідчених практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти району, на якому були присутні практичні психологи та соціальні педагоги району. Керівник школи професійної адаптації молодих і малодосвідчених практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти району Левчук В.Ф. практичний психолог ЗОШ І-ІІІ ст. м. Берестечка презентувала власний досвід роботи, показавши портфоліо, власний WEB-сайт. Також, ознайомила присутніх, зі способами оформлення свого досвіду роботи. Слухачі школи прийняли участь у психологічному практикумі «Використання мотиваційних ігор під час корекційно - розвивальної роботи з дітьми молодшого шкільного віку», прийняли участь в анкетуванні з метою визначення труднощів проблем в організації своєї роботи.

 

Школа професійної адаптації молодих та малодосвідчених практичних

               психологів та соціальних педагогів закладів освіти району.

 

Засідання школи професійної адаптації молодих і малодосвідчених практичних психологів і соціальних педагогів району від 10 жовтня 2017р.

 

План роботи

 

1. Зустріч слухачів школи.

2. Міні-тренінг «Ви і ваша робота» з елементами арт-терапії зі слухачами Школи.

                                                             Навчальний психологічний кабінет

3. Круглий стіл « Запитання – відповіді» щодо змісту та організації роботи практичних психологів, соціальних педагогів у навчальному закладі.

                                                             Робочий кабінет

4. Обмін думками. Експрес – бесіда.

                                                            Кабінет психологічного розвантаження

5. Заочна екскурсія « Козацький край».

                                                            Музей школи

5. Підсумок заняття.

 

     05.12.17р. відбулося друге засідання школи професійної адаптації молодих і малодосвідчених практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти району.

     Учасники засідання мали змогу ознайомитись з методами арт-терапії, які можна використовувати в роботі практичних психологів і соціальних педагогів, переглянувши презентацію керівника даного метод осередку практичного психолога Левчук В.Ф.Також, слухачі взяли участь у психологічному практикумі з використання методів пісочної терапії у роботі з дітьми.

     Практичний психолог Левчук В.Ф. провела майстер – клас з використання технік арт-терапії у роботі з педагогами, зокрема з класоводом 4 – Б класу Панасюк Н.Ф.

     Після перегляду пізнавального фільму «Арт - терапія. Відкриття себе», учасники школи обмінялися враженнями від побачених занять і висловили пропозиції щодо теми наступних засідань.

 

Рекомендації психолога:

        Профілактика стресів випускників школи перед зовнішнім тестуванням та підготовка до нього.

 

 Пам’ятка для випускника

 

1. Перед вами увесь світ і у вас є шанс вибрати свій шлях!

 Максимально використовуйте цей шанс! Він буває не часто!

2. Будьте упевнені в собі й у своїх силах! Низька оцінка себе і своїх знань—це шлях до невдач, конфліктів і  життєвих  розчарувань.

3. Допомагайте один одному , підтримуйте один одного в біді і радості!

4. Памятайте , що вас оточують люблячі і небайдужі люди: батьки, вчителі, друзі!

5. Відчуйте впевненість у тім що ви можете відстояти себе і свою безпеку , усвідомити себе людиною , що вибирає дорогу життя і відповідає за своє життя!

6. Скажіть собі: « Я це зроблю !» Установка на успіх притягає до себе удачу.

 

 

                             Пам’ятка для педагогів

1. Необхідно максимально забезпечити учнів і батьків інформацією, що стосується іспитів.

2. Допомогти проробити ситуацію тестового іспиту,щоб процес проведення іспиту у формі тесту не викликав у школярів невпевненості у власних  діях, почуття тривоги і т.д.

3. Навчити випускників способам профілактики несприятливих емоційних станів:

        А) навчити сприймати незадовільні життєві обставини як тимчасові і змінювати їх до кращого;

        Б) навчити випускників помічати свої свої досягнення ,успіхи і допомогти їм виробити почуття впевненості у власних силах;

        В) навчити спокійно сприймати власні помилки, аналізувати, визначати причину , робити висновки і знаходити вихід із складної ситуації.

4. Підтримувати у важких ситуаціях і в момент емоційної напруги , навчити учнів володіти собою.

 

      Література:

Профілактика стресів перед іспитами та підготовка до них:

Мет. Рекомендації.-Харків:ХОНМІБО,2006.

 

     09 - 10.09.2020 р. відбулися засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими потребами. Метою засідань було визначення обсягу роботи та послідовності процесу інклюзивного навчання учня 9-а класу Бурянського Кирила і Вараніцького Валентина учня 4 класу. Розробка та затвердження індивідуальної програми розвитку на І семестр 2020-2021 навчального року спеціалістами, які працюють з учнями, узгодження її з батьками. На засіданні був встановленний контакт між усіма учасниками супроводу дитини. Особлива увага приділялась аналізу динаміки розвитку учнів, вивчення сильних сторін та позитивних змін, що є основою, на думку членів команди супроводу, розроблення плану корекційно-розвиткової роботи як складової індивідуальної програми розвитку учня з особливими потребами. Також, розглядалось питання створення оптимальних умов оволодіння навчальним матеріалом учнями, які потребують розумового розвитку, дозування психоемоційного навантаження в освітньому процесі.




Сайти 

вчителів
 школи

Сайт вчителя початкових класів Любарь В.М.